Sjølv om eg er glad i vinteren (les: gode snøforhold, fri til å dra på fjellet, varme drikker og ullklede) lengtar og eg etter varmare vér og lange lyse dagar. Det er fantastisk å vakna med lyset som snik seg inn på soverommet. Då eg brukar mykje av tida ved skrivebordet og datamaskina har eg like godt teke med meg naturen inn til inspirasjon og glede.

