mandag 30. august 2010

Ute



Ingenting er som impuls handling der ein vel å sova ute sjølv om ein må nå forelesning dagen etter.
Midt i nattas mørke traska me eventyrlystne ut i skogen på jakt etter den perfekte soveplassen. Nattorientering er ikkje heilt enkelt, men månen lyste veg og me la oss nøgde og trøytte i soveposen.





Det er godt å leva når ein blir vekt av ei varmande sol og alvedans over vatnet.
Idyll
.


fredag 27. august 2010

Roadtrip


M
in første bil skal frakta min kjære kajakk nordover til studiebyen i helga. Nå er bilen pakka og klar for ferda. Eg må innrømma at det er meir kajakk med bil enn omvendt. Dei siste dagane har gått til mekking av bilen og dette har ført til at lydpotta lagar ikkje rånelydar meir og holet i bagasjerommet er tetta. Dessuten er det fjerna ei mengde rust her og der.

No ser eg fram til roadtrip med Synneva :)

Arbeid




I sommar eg hatt ein fin fin jobb på garden der eg har lagd skifer i frå Voss på garasjetaket. Diverre vart eg berre ferdig med ei side, men over 1000 stein vart det lagd og papen er nøgd med arbeidet.
Ingenting betre enn det!

søndag 1. august 2010

Skitt fiske



I helga tok eg meg ein tur til ei venninne som ferierte på hytta med familien på Karmøy. Me fiska, satt ut krabbeteiner, åt god mat, padla og prata skit. Skikkeleg koseleg var det!