tirsdag 14. juni 2011

Sommarferie

Endeleg vart det ein etterlengta ferie etter to travle månader for studenten. I dag har regntunge skyer herja over øya, men minnet er framleis ferskt med sommarslege aktivitetar...




..me har øvd oss på slakk-line mellom dei gamle kirsebærtrea. Tigergutt har lært seg å klatre og me har padla forbi kvite strender. Denne sommaren lover godt!