I går handla me roser til mamma sin hage. Roser må vera noko av dei finaste blomane som finnest, og godt luktar dei. Då det regnar ute, er det godt at eg har ei hengekøye på soverommet. Fint er det å slappa av med ei god bok og utsikt mot havet.
fredag 30. juli 2010
Hylleskap
Hylla mi har vore trekvit og eg har i 2 år tenkt på at denne ville eg mala kvit. Tida har gått, men i sommar har me hatt eit perfekt vér for slike oppussingsprosjekt. No heng han fint på veggen og rommar mellom anna bøker, koppar og diverse stein og skjel som eg har funnet på mine mange reiser.


Treknottane byta eg ut med porselensknottar i frå IKEA
Oppussing


Foreldra mine bur på ein gard i eit hundre år gamalt hus...då vart det på tide med ein aldri så liten utskifting av ytterveggen. Gøy er det å sjå korleis det ein gong har vore med lafta tømmervegger og brakebuskar vart nytt til isolasjon.
tirsdag 27. juli 2010
Solnedgang


Eg trur at mine foreldre bur på ein av dei vakraste stadane i landet. Solnedgangane kan ein i alle fall ikkje seia noko på. Magisk er det og huset ligg berre eit steinkast i frå sjøen.
Bakst
I dag har det vore ein fin dag sjølv om sola berre viste sitt blide åsyn inne i mellom. Dagen har mellom anna gått i legging av takstein, maling av garasje og bakst.
tirsdag 20. juli 2010
Tid for te
I dag har regnet piska mot ruta og store delar av dagen har gått til tid inne i godstolen med tekoppen. Dagen minna svært mykje om ein typisk haustkveld. Bursdagen min fekk eg denne fine koppen i frå den snille søstera mi. Kunstnaren bak er Sarah Reed i frå Stord.

mandag 19. juli 2010
Liten kuling
Hetebølgja herjar i Europa, medan me frys i kalde nord. I helga skulle Stord Rundt gå av stabelen for andre gong, men vinden satt ein stoppar for det heile og me måtte avlysa heile turen. Trist, men tryggleik kjem fyrst.
Bilete tok eg i vår av ein padlekompis. Flink er han :)
Bilete tok eg i vår av ein padlekompis. Flink er han :)
fredag 16. juli 2010
Sommarjobb

På ein gard er det mykje å gjera og det blir aldri tomt for arbeidsoppgåver. Bilete viser mitt fadderbarn som var på besøk hos oss i frå Tyskland. Sjølv om han er liten, er han litt av ein arbeidskar!
onsdag 14. juli 2010
Kjærleiken er tolmodig...



...i brudlaupet til broder'n og svigerinna mi var det fleire rundar med posering framfor kameraet, tolmodige var dei :)
Familie og vener var samla til ein fin fest i ein stor hage. Godt var det at sola viste seg heile dagen.
tirsdag 13. juli 2010
Wild love
I sommar har eg vore gjest, songfugl og fotograf i to brudlaup. Begge dagane skein både brura og sola om kapp.
Her er bilete i frå brudlaupet til gode vener.
De er så vakre og vene!
Det våte element

Sjølv om me mest regner vekk om dagane, skin sola inne i mellom og då er det skjønt med livet på sjø'dn. Her er bilete i frå kursdagar i kajakk med firmaet mitt Padleåro.
Bilete er i frå Hummarparken i Færøysundet
Bilete er i frå Hummarparken i Færøysundet
Abonner på:
Innlegg (Atom)





