mandag 21. februar 2011

Februar


Tja, februar er ikkje heilt til endes, men det føles nettopp slik. Dagane går i studier og jobb, men titt og stadig tek eg turen til både 700 m.o.h og 0 m.o.h.

Fortsettelse Januar


Møte med (skog)kongen, vinterboccia og taklegging over sagbruk

Januar

Tida går så altfor fort når ein har det gøy.

Den for mange mørke og kalde januar har flydd forbi med mange fine stunder i Noreg sin fjellheim.

Skitur med påskestemning

Skitur med mykje vind

Berre velstand