Tja, februar er ikkje heilt til endes, men det føles nettopp slik. Dagane går i studier og jobb, men titt og stadig tek eg turen til både 700 m.o.h og 0 m.o.h.
mandag 21. februar 2011
Januar
Tida går så altfor fort når ein har det gøy.
Den for mange mørke og kalde januar har flydd forbi med mange fine stunder i Noreg sin fjellheim.
Berre velstand
Abonner på:
Innlegg (Atom)




