Då vart det ei roleg helg på meg i storbyen. Då arbeidet med oppgåver har hopa seg opp, har det blitt ein fin dag med ein liten rusletur i marka før eg lenka meg til bøkene, fann fram inspirasjonen, word og ei stor mengd med svart, varm og velsmakande drikke.
No er det berre å få dei rette orda ned på papiret...
No er det berre å få dei rette orda ned på papiret...












