søndag 19. september 2010

Back to school



Då vart det ei roleg helg på meg i storbyen. Då arbeidet med oppgåver har hopa seg opp, har det blitt ein fin dag med ein liten rusletur i marka før eg lenka meg til bøkene, fann fram inspirasjonen, word og ei stor mengd med svart, varm og velsmakande drikke.

No er det berre å få dei rette orda ned på papiret...




...skrivekløe kom til meg!

tirsdag 14. september 2010

Jotunheimen




I helga var me ein gjeng som tok turen til Jotunheimen. Me vandra over Besseggen og Knutshø i tåke, sol og regn. Kort oppsummert: Lang biltur, teltliv, båttur, bading og god mat.




Ein flott tur med ein nydeleg gjeng!

torsdag 9. september 2010

Haust




Dei siste dagane og vekene har det vore upåklageleg vér i Trøndelag. Dette må utnyttast med å vera mest mogeleg ute i det fri og då lokkar både skogen og fjella. Sist helg var ei venninne og eg på tur. Me pakka sekken og bila avgårde til Rennebu. Der fann me toppar å bestige, blåbær, molte og reinsdyr.

Ein vellukka tur :)

onsdag 1. september 2010

Sommar 2010


I sommar vart det tur med KRIK Villmark i Fitjarøyane. Fine dagar i kajakk med bra folk, god mat, gode historier, avkobling og fine naturopplevingar.



Det vart baka brød på bål og me fekk brynt oss på ulike knuter.
Takk for turen!