tirsdag 23. november 2010

Eksamenstid

Eksamen nærmar seg med stormskritt, kva er vel då betre enn å reisa heim til ho gode mor og han spreke far for pleie og omsorg?


Dagane går for det meste i lesing, men eg har og vore på Quiz på det svært så lokale grendahuset, konsert med strykarar og på kafé med mi kjære venninne og vesleguten med smilehola.




Niesa
mi var ei av gjestesfiolinistane på konserten.
Bilete her er teke i frå onkelen sitt brudlaup i sommar.


Ei nydeleg
jenta og eit
vakkert
instrument!

2 kommentarer:

  1. Det har eg du, eksamenslesetida kan vera kjekk den. Nå er det på tide at du oppdaterer bloggen DIN snart Astrid :D

    SvarSlett