søndag 19. september 2010

Back to school



Då vart det ei roleg helg på meg i storbyen. Då arbeidet med oppgåver har hopa seg opp, har det blitt ein fin dag med ein liten rusletur i marka før eg lenka meg til bøkene, fann fram inspirasjonen, word og ei stor mengd med svart, varm og velsmakande drikke.

No er det berre å få dei rette orda ned på papiret...




...skrivekløe kom til meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar