Å, kor digg det er med juleferien som kom så tidleg i år!


No har eg vore på ein særdeles avslappa julehandel, handla inn klede til diverse julesamankomster med familie og vener og høgdepunktet var på ein sukkersøt kafé med ei enda søtere venninne.

I skrivande stund kjem det store kvite fnugg i frå himmelen som legg seg som eit kvitt teppe over heile byen, vakkert er det.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar