lørdag 11. desember 2010

Julestemning

Å, kor digg det er med juleferien som kom så tidleg i år!





No har eg vore på ein særdeles avslappa julehandel, handla inn klede til diverse julesamankomster med familie og vener og høgdepunktet var på ein sukkersøt kafé med ei enda søte
re venninne.





I skrivande stund kjem det store kvite fnugg i frå himmelen som legg seg som eit kvitt teppe over heile byen, vakkert er det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar