I går sat eg på skulen med hovudet fullt av tyske gloser, studentane rundt meg skreiv som blekket spruta og dei eldre eksamensvaktene vakta oss med haukeblikk.

Då universitetslæraren vår kom på trøysterunde la ho ein sjokolade på pulten min. Det har seg nemleg slik at ein feirer Nikolaustag (Julenissen sin dag) i Tyskland 6. desember.
Nissen kjem på besøk denne dagen og ikkje 24. eller 25. desember
(godt Nissen fordeler arbeidet over fleire dagar :)
Då universitetslæraren vår kom på trøysterunde la ho ein sjokolade på pulten min. Det har seg nemleg slik at ein feirer Nikolaustag (Julenissen sin dag) i Tyskland 6. desember.
Nissen kjem på besøk denne dagen og ikkje 24. eller 25. desember
(godt Nissen fordeler arbeidet over fleire dagar :)
Hehe, eg følge deg!
SvarSlettKjekt for meg! Ser jo elles lite til kvarandre om dagane. Stå på og hurra for snart ferie til deg og!
SvarSlett