Det er så fint med årsskifte! Då starter i alle fall eg med nye kvite ark i hovudet. Nyttårsfortsetta kjem på rad og rekke. Tenk alt eg skal gjera i 2011...planane er det ikkje noko å seia på. Bokprosjekt, flink student, trening, sunnare livsstil, reiser, skiturar, padleturar, osv.
Velkommen 2011 skal du vera!
Velkommen 2011 skal du vera!
Bilete er i frå MS Nordlys før jul. Ho frakta oss trygt fram frå Trondheim til Bergen i ruske vér. Litt for tøft for magen :P

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar