mandag 21. februar 2011

Januar

Tida går så altfor fort når ein har det gøy.

Den for mange mørke og kalde januar har flydd forbi med mange fine stunder i Noreg sin fjellheim.

Skitur med påskestemning

Skitur med mykje vind

Berre velstand


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar