Lill
mandag 21. februar 2011
Februar
Tja, februar er ikkje heilt til endes, men det føles nettopp slik. Dagane går i studier og jobb, men titt og stadig tek eg turen til både 700 m.o.h og 0 m.o.h.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar