Min første bil skal frakta min kjære kajakk nordover til studiebyen i helga. Nå er bilen pakka og klar for ferda. Eg må innrømma at det er meir kajakk med bil enn omvendt. Dei siste dagane har gått til mekking av bilen og dette har ført til at lydpotta lagar ikkje rånelydar meir og holet i bagasjerommet er tetta. Dessuten er det fjerna ei mengde rust her og der.
No ser eg fram til roadtrip med Synneva :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar