mandag 30. august 2010

Ute



Ingenting er som impuls handling der ein vel å sova ute sjølv om ein må nå forelesning dagen etter.
Midt i nattas mørke traska me eventyrlystne ut i skogen på jakt etter den perfekte soveplassen. Nattorientering er ikkje heilt enkelt, men månen lyste veg og me la oss nøgde og trøytte i soveposen.





Det er godt å leva når ein blir vekt av ei varmande sol og alvedans over vatnet.
Idyll
.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar