I sommar eg hatt ein fin fin jobb på garden der eg har lagd skifer i frå Voss på garasjetaket. Diverre vart eg berre ferdig med ei side, men over 1000 stein vart det lagd og papen er nøgd med arbeidet.
Ingenting betre enn det!
Ingenting betre enn det!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar