onsdag 1. september 2010

Sommar 2010


I sommar vart det tur med KRIK Villmark i Fitjarøyane. Fine dagar i kajakk med bra folk, god mat, gode historier, avkobling og fine naturopplevingar.



Det vart baka brød på bål og me fekk brynt oss på ulike knuter.
Takk for turen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar