Lill
tirsdag 14. september 2010
Jotunheimen
I
helga var me ein gjeng som tok turen til Jotunheimen. Me vandra over Besseggen og Knutshø i tåke, sol og regn. Kort oppsummert: Lang biltur, teltliv, båttur, bading og god mat.
E
in flott tur med ein nydeleg gjeng!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar