tirsdag 14. september 2010

Jotunheimen




I helga var me ein gjeng som tok turen til Jotunheimen. Me vandra over Besseggen og Knutshø i tåke, sol og regn. Kort oppsummert: Lang biltur, teltliv, båttur, bading og god mat.




Ein flott tur med ein nydeleg gjeng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar