Dei siste dagane og vekene har det vore upåklageleg vér i Trøndelag. Dette må utnyttast med å vera mest mogeleg ute i det fri og då lokkar både skogen og fjella. Sist helg var ei venninne og eg på tur. Me pakka sekken og bila avgårde til Rennebu. Der fann me toppar å bestige, blåbær, molte og reinsdyr.
Ein vellukka tur :)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar