søndag 1. august 2010

Skitt fiske



I helga tok eg meg ein tur til ei venninne som ferierte på hytta med familien på Karmøy. Me fiska, satt ut krabbeteiner, åt god mat, padla og prata skit. Skikkeleg koseleg var det!

1 kommentar: