Lill
søndag 1. august 2010
Skitt fiske
I
helga tok eg meg ein tur til ei venninne som ferierte på hytta med familien på Karmøy. Me fiska, satt ut krabbeteiner, åt god mat, padla og prata skit. Skikkeleg koseleg var det!
1 kommentar:
elisaka
9. august 2010 kl. 16:01
for en nyyyyydelig lyr! eg e stolt!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
for en nyyyyydelig lyr! eg e stolt!
SvarSlett