Lill
fredag 30. juli 2010
Late dagar
I
går handla me roser til mamma sin hage. Roser må vera noko av dei finaste blomane som finnest, og godt luktar dei. Då det regnar ute, er det godt at eg har ei hengekøye på soverommet. Fint er det å slappa av med ei god bok og utsikt mot havet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar