fredag 30. juli 2010

Hylleskap

Hylla mi har vore trekvit og eg har i 2 år tenkt på at denne ville eg mala kvit. Tida har gått, men i sommar har me hatt eit perfekt vér for slike oppussingsprosjekt. No heng han fint på veggen og rommar mellom anna bøker, koppar og diverse stein og skjel som eg har funnet på mine mange reiser.




Treknottane byta eg ut med porselensknottar i frå IKEA


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar