tirsdag 27. juli 2010

Bakst



I dag har det vore ein fin dag sjølv om sola berre viste sitt blide åsyn inne i mellom. Dagen har mellom anna gått i legging av takstein, maling av garasje og bakst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar