Lill
tirsdag 13. juli 2010
Wild love
I sommar har eg vore
gjest
,
songfugl
og
fotograf
i to brudlaup. Begge dagane skein både brura og sola om kapp.
Her er bilete i frå brudlaupet til gode vener.
De er så vakre og vene!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar