tirsdag 13. juli 2010

Wild love




I sommar har eg vore gjest, songfugl og fotograf i to brudlaup. Begge dagane skein både brura og sola om kapp.
Her er bilete i frå brudlaupet til gode vener.


De er så vakre og vene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar