fredag 30. juli 2010

Oppussing



Foreldra mine bur på ein gard i eit hundre år gamalt hus...då vart det på tide med ein aldri så liten utskifting av ytterveggen. Gøy er det å sjå korleis det ein gong har vore med lafta tømmervegger og brakebuskar vart nytt til isolasjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar