Lill
fredag 30. juli 2010
Oppussing
F
oreldra mine bur på ein gard i eit hundre år gamalt hus...då vart det på tide med ein aldri så liten utskifting av ytterveggen. Gøy er det å sjå korleis det ein gong har vore med lafta tømmervegger og brakebuskar vart nytt til isolasjon.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar