onsdag 14. juli 2010

Kjærleiken er tolmodig...




...i brudlaupet til broder'n og svigerinna mi var det fleire rundar med posering framfor kameraet, tolmodige var dei :)

Familie og vener var samla til ein fin fest i ein stor hage. Godt var det at sola viste seg heile dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar