Lill
onsdag 14. juli 2010
Kjærleiken er tolmodig...
...i brudlaupet til broder'n og svigerinna mi var det fleire rundar med posering framfor kameraet,
tolmodige
var dei :)
Familie og vener var samla til ein fin fest i ein stor hage. Godt var det at sola viste seg heile dagen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar