Eg trur at mine foreldre bur på ein av dei vakraste stadane i landet. Solnedgangane kan ein i alle fall ikkje seia noko på. Magisk er det og huset ligg berre eit steinkast i frå sjøen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar