Hetebølgja herjar i Europa, medan me frys i kalde nord. I helga skulle Stord Rundt gå av stabelen for andre gong, men vinden satt ein stoppar for det heile og me måtte avlysa heile turen. Trist, men tryggleik kjem fyrst.
Bilete tok eg i vår av ein padlekompis. Flink er han :)
Bilete tok eg i vår av ein padlekompis. Flink er han :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar